El Museu de la Vida Rural programa diverses sessions de visites dinamitzades adreçades a adults amb infants a l’exposició Només d’anada, de l’artista italià Piero Sacchetto.

Cada sessió comptarà amb una visita a la mostra artística de Sacchetto i una activitat pràctica que anirà a càrrec de Còdol Educació i en què es convida als participants a reflexionar sobre les migracions.

Només d’anada és una coproducció del Museu de la Vida Rural de la Fundació Carulla i el Museu d’Història de la Immigració de Catalunya, a cura d’Eulàlia Bosch.

Les obres del pintor, filòsof de l’educació i pedagog Piero Sacchetto tracten el fet migratori a partir de les arts i la seva obra visual neix del fort impacte que li va causar la lectura del llibre Solo Andata (2014) d’Erri De Luca: un recopilatori de la poesia de l’autor on reflexiona sobre el viatge i la migració.

El desenvolupament de l’activitat es realitzarà atenent als protocols de seguretat i prevenció adoptats per l’organització davant la COVID-19.

La inscripció a qualsevol de les sessions de visita dinamitzada programades la podeu fer en línia o trucant al telèfon 977 87 05 76. El preu de la visita guiada és de 3 € per persona + l’entrada a l’exposició. Les places són limitades.

u

Activitat

Visita dinamitzada

Quan?

24 d’octubre de 2020
7 i 21 de novembre de 2020
5 i 19 de desembre de 2020
20 de març de 2021
3 d’abril de 2021
}

Hora

D’11 a 13 h

On?

Museu de la Vida Rural
p

Tarifa d'accés

3 € + entrada a l’exposició
Gratuït pels menors de 8 anys
j

Inscripcions

En línia o al 977 87 05 76

Reserva entrada

Per al 24/10/20, 11 h

Reserva entrada

Per al 7/11/20, 11 h

SESSIÓ CANCEL·LADA

Reserva entrada

Per al 21/11/20, 11 h

SESSIÓ CANCEL·LADA

Reserva entrada

Per al 5/12/20, 11 h

SESSIÓ CANCEL·LADA

Reserva entrada

Per al 19/12/20, 11 h

SESSIÓ CANCEL·LADA

Reserva entrada

Per al 20/03/21, 11 h

Reserva entrada

Per al 03/04/21, 11 h

Butlletí de notícies

Subscriu-t'hi i rebràs informació sobre tot el què fem!

T'hi has inscrit correctament!