Places exhaurides

Els mites, la tradició, la ciència, l’ecologia del foc… el Museu de la Vida Rural us proposa una visita dinamitzada adreçada a famílies per l’exposició Jugar amb foc que no us deixarà indiferents. Des de l’inici d’aquest element fins als reptes que tenim davant els incendis forestals.

L’exposició, organitzada i produïda entre el Museu de la Vida Rural de la Fundació Carulla i la Fundació Pau Costa, té com a objectiu interpel·lar el visitant i reflexionar sobre la gestió actual dels boscos i, de retruc, de les zones rurals. La voluntat és aprofundir en l’ecologia del foc, generar coneixement al voltant dels incendis forestals i reflexionar entorn del canvi climàtic i de la sostenibilitat de l’actual relació entre el foc i les persones.

El desenvolupament de l’activitat es realitzarà atenent als protocols de seguretat i prevenció adoptats per l’organització davant la COVID-19.

La inscripció a qualsevol de les tres sessions de visita dinamitzada programades la podeu fer en línia o trucant al telèfon 977 87 05 76. El preu de la visita guiada és de 3 € per persona + l’entrada a l’exposició. Les places són limitades.

Visita dinamitzada

18 i 25 de juliol i 1 d’agost