Actualització 25/08/2020:  A causa de l’actual evolució negativa de l’epidèmia de la COVID-19 i de les noves restriccions anunciades pel Govern de la Generalitat de Catalunya aquest acte ha quedat suspès. Disculpeu les molèsties.

Destinat a nens i nenes, el taller de la verema es realitzarà en dues fases, una on s’explica el raïm i la verema i on els infants podran veremar el raïm del museu i, la segona, la realització del procés de piat amb els peus i l’obtenció del most.

Es faran dues sessions de l’activitat, una serà el dimarts 1 de setembre i l’altra el dijous 3 de setembre, totes dues a les 11 del matí.

El desenvolupament de l’activitat es realitzarà atenent als protocols de seguretat i prevenció adoptats per l’organització davant la COVID-19. L’aforament és limitat i l’organització facilitarà tots els materials necessaris per al seu desenvolupament.

La inscripció al taller la podeu fer en línia o trucant al telèfon 977 87 05 76. El preu és de 5 € per persona i inclou l’entrada al Museu. Les places són limitades.

Taller infantil

Activitat cancel·lada