El Museu de la Vida Rural acull les V Jornades del bosc de Poblet i les muntanyes de Prades que es celebraran els dies 16 i 17 de novembre.

En aquesta edició, dedicada a posar en valor la diversitat i la riquesa del patrimoni, es tractaran temes diversos com són la història, la micologia, la fauna i la flora, els arbres vells i els boscos madurs, la geologia, els canvis i les actuacions en el medi natural o la gestió del patrimoni i també es parlarà del turisme a les muntanyes de Prades en una taula rodona. Per fer-ho, es comptarà amb persones expertes que han realitzat estudis i investigacions en aquests camps.

La inscripció és gratuïta però cal realitzar-la a través del formulari web que trobareu en el següent enllaç.

Jornades

Per a tots els públics