Vídeo complet de la taula rodona El món rural davant el canvi climàtic. Reptes i oportuntitats a les comarques de Tarragona.

Amb la participació del director del Consell Assessor per al Desenvolupament Sostenible (CADS), Arnau Queralt; del cap del servei de medi ambient de la Diputació de Tarragona, Josep Maria Prunera; i del doctor en ciències ambientals, Jordi Puig.

Activitat emmarcada dins el pla d’activitats de l’exposició “The Dust Bowl. Quan la natura es rebel·la” que ens aproxima al problema actual dels refugiats climàtics a través del cas històric del Dust Bowl, una catàstrofe humanitària i ecològica que tingué lloc als Estats Units durant els anys 30 del segle passat i que obligà centenars de milers de persones a abandonar les seves llars per culpa dels mals usos agrícoles.

Taula rodona

Museu de la Vida Rural – Fundació Carulla