Torna el Rusquet! El Festival de poesia per a infants arriba a la seva sisena edició, el proper dissabte 27 de juliol a les 11 h, i comptarà amb l’espectacle familiar “Parnassus i la llegenda del Drac”, a càrrec de la companyia Els Salats.

De llegendes de dracs i cavallers n’hi ha moltes, però i si no hi hagués princesa a qui s’hagués de salvar? I si el drac no fos malvat sinó pacífic i amant de la música i la poesia? I si el cavaller, tot i el clamor popular dels vilatans, no trobés cap motiu per donar mort a la fera?

Doncs aquesta és la història que us volem explicar!

Els germans Parnassus us explicaran un conte d’amistat, d’aventures i d’humor on et deixaran clar que no es pot jutjar ningú per ser diferent ni per les seves aparences.

El Rusquet es celebra en el marc del RUSC, Festival de Poesia de l’Espluga de Francolí, que aquest any arriba a la setena edició.

Espectacle infantil

Dissabte 27 de juliol, 11 h