Acte suspès per motius aliens a l’organització. Disculpeu les molèsties.

El magraner, editat per Quaderns de la Font del Cargol, és un llibre en què Llavina combina la prosa poètica i el vers, i en què es descriu el passeig sense destinació d’un protagonista que sembla fugir d’alguna cosa. Els llocs per on transita, els animals amb què conviu, la llum i la fosca són alguns dels personatges d’aquesta obra singular.

El magraner va guanyar el premi Marià Manent 2019.

La presentació, a cura de l’autor, es realitzarà en el marc del Festival de Poesia RUSC 2020.

El desenvolupament de l’activitat es realitzarà atenent als protocols de seguretat i prevenció adoptats per l’organització davant la COVID-19. L’aforament és limitat.

La inscripció a l’acte la podeu fer en línia des d’aquest enllaç o trucant al telèfon 977 87 05 76.

L’autor

Jordi Llavina (Gelida, 1968) és llicenciat en filologia catalana. S’ha dedicat al món de l’edició, al de l’ensenyament de la llengua i la literatura i al del periodisme. Durant sis anys va dirigir i presentar el programa Fum d’Estampa, a Catalunya Cultura. Crític literari en diversos mitjans (La Vanguardia, Ara, El Punt Avui, El Temps, El 3 de Vuit…). Ha publicat una vintena de llibres, principalment de poesia. Ha rebut diversos premis (el de la Crítica, el de la Crítica Serra d’Or, el Vicent Andrés Estellés, el Lletra d’Or, entre altres). Els seus darrers títols són Vetlla, Contrada, Matí de la mort i Ermita.

El magraner, premi Marià Manent 2019, marca un punt d’inflexió en la seva trajectòria.

Festival de poesia

Presentació de llibre