Les entrades per a l’acte de presentació de les 12 h s’han exhaurit. Per aquest motiu, hem organitzat una nova sessió de presentació que es farà a les 17 h.

Diumenge 18 d’abril a les 12 del migdia, el Museu de la Vida Rural acull l’acte de presentació de la videodansa solidària “Quan tot desapareix” creada per l’Escola de Dansa del Casal de l’Espluga de Francolí en motiu la riuada de l’octubre de 2019 al Francolí, un episodi històric que causaria la pèrdua de diverses vides humanes i greus danys manterials, però també una autèntica onada de solidaritat per part de la ciutadania.

Una videodansa en la que hi han participat 63 alumnes de la disciplina de dansa contemporània de l’Escola de Dansa del Casal de l’Espluga de Francolí i que ha estat produïda per DansPXL, amb coreografia de Jèssica Estadella, directora de l’Escola de Dansa del Casal de l’Espluga i composició musical de Jordi Cartañà.

L’acte es fa en el marc del projecte Espais Vius d’Art.

Presentació a càrrec de Jordi Cartañà.

El desenvolupament de l’acte es realitzarà atenent als protocols de seguretat i prevenció adoptats per l’organització davant la COVID-19. És per aquest motiu que per participar en l’acte cal fer reserva prèvia, que podeu fer en línia o trucant al 977 87 05 76. Les places són limitades.

TRÀILER

Activitat

Presentació i projecció de l’audiovisual

18 d’abril de 2021