Divendres 16 de juliol a les 19 h, al Museu de la Vida Rural, Amat Baró presentarà el llibre Poemes saturnians de Paul Verlaine, editat per Edicions Poncianes.

Paul Verlaine va agafar la poesia pel coll i va obligar-la a expressar l’infinit. A partir d’ell la poesia esdevé moderna i possibilita el que en vingué: Maragall, Carner, Sagarra, Juan Ramón, Rubén Darío, Machado… No se sap si és aquesta grandesa, la riquesa expressiva o un gran descuit general, però Verlaine ha romàs gairebé inèdit fins avui, que el poeta Amat Baró n’ha traduït un llibre sencer, els Poemes saturnians, editats en versió bilingüe per Edicions Poncianes.

Us convidem a conèixer el primer llibre del Príncep dels Poetes, on apareix el cèlebre poema «Chanson d’automne». Un recital amb Amat Baró i Alba Vinyes Lasso (editora).

Amb aquest acte es dona el tret de sortida a la novena edició del RUSC, el Festival de Poesia de l’Espluga de Francolí.

El desenvolupament de l’acte es realitzarà atenent als protocols de seguretat i prevenció adoptats per l’organització davant de la COVID-19. És per aquest motiu que per participar-hi cal fer reserva prèvia en línia o trucant al 977 87 05 76. Les places són limitades.

Presentació de llibre i recital

16 de juliol de 2021, 19 h

Gratuït

j

En línia o al 977 870 576

Butlletí de notícies

Subscriu-t'hi i rebràs informació sobre tot el què fem!