A principis de 2020, el Museu de la Vida Rural i la Universitat de Barcelona, a través del grup GAMA, van posar en marxa el programa de ciència ciutadana Floodup Francolí per extreure aprenentatges de la riuada al Francolí de l’octubre de 2019.

Des de la presentació de la iniciativa, el grup GAMA, amb la col·laboració de la ciutadania i de les administracions, està recopilant informació per elaborar un estudi sobre aquell episodi amb l’objectiu de disposar de dades que permetin ser més resilients davant de futurs episodis.

El pròxim dijous 22 d’octubre, tot just un any després d’aquella històrica riuada, dues de les investigadores del grup, Montse Llasat, Isabel Caballero i Laura Esbrí, en presentaran els primers resultats a les 18.30 h al Museu de la Vida Rural.

El desenvolupament de l’acte es realitzarà atenent als protocols de seguretat i prevenció adoptats per l’organització davant la COVID-19. És per aquest motiu que per participar a la jornada cal fer reserva prèvia, que podeu fer en línia o trucant al telèfon 977 87 05 76. Les places són limitades.

Presentació dels resultats de l’estudi Floodup Francolí

22 d’octubre de 2020