En commemoració del Dia Internacional de les Dones Rurals, les conselleries comarcals d’Igualtat amb el suport del SIAD, i de Sostenibilitat, Paisatge i Agricultura amb el suport de Concactiva, organitzen una taula rodona que versarà sobre el paper de les dones al món rural del segle XXI.

La jornada, dijous 15 d’octubre a les 18.30 h al Museu de la Vida Rural, comptarà amb la participació de:

• Sònia Roig. Enginyera agrònoma, empresària agrícola en una explotació cerealista i mare de tres filles.
  • Montse Oliveras. Mare de dia al projecte La Petita Tribu dedicat a la infància.
  • Jèssica Estadella. Ballarina, coreògrafa i directora de l’Escola de Dansa del Casal de l’Espluga de Francolí.
  • Anna Sínia. Cistellera i cadiraire.
  • Marta Palau. Comercial i voluntària a l’ADF de l’Espluga de Francolí.
  • Annaïs Sastre. Ambientòloga de formació, sòcia de les cooperatives L’Aresta i Arran de Terra.

La presentació i moderació de la taula rodona anirà a càrrec d’Aida Morgades, consellera comarcal d’Igualtat i Migracions, i de Carme Ferrer, consellera comarcal de Sostenibilitat, Paisatge i Agricultura.

L’acte també comptarà amb la presentació del projecte “La dona i la terra“, una mostra de retrats fets per Elena Milà i Fortuny a dotze dones vinculades al treball de la terra.

El desenvolupament de l’activitat es realitzarà atenent als protocols de seguretat i prevenció adoptats per l’organització davant la COVID-19. És per aquest motiu que per participar a la jornada cal fer reserva prèvia, que podeu fer en línia o trucant al telèfon 977 87 05 76. Les places són limitades.

Taula rodona

15 d’octubre de 2020