ACTE ANUL·LAT

En commemoració del Dia Internacional de la Dona Rural, les conselleries comarcals d’Igualtat i Migracions i Sostenibilitat, Paisatge i Agricultura organitzen una taula rodona que versarà sobre el paper de les dones al món rural del segle XXI.

La jornada, dimarts 15 d’octubre a les 18.30 h al Museu de la Vida Rural, comptarà amb la participació de:

• Sònia Roig. Enginyera Agrònoma, empresària agrícola en una explotació cerealista i mare de tres filles.
  • Montse Oliveras. Mare de dia al projecte La Petita Tribu, un projecte dedicat a la infància.
  • Jèssica Estadella. Ballarina, coreògrafa i directora de l’Escola de Dansa del Casal de l’Espluga de Francolí.
  • Anna Sínia. Cistellera i cadiraire.
  • Marta Palau. Comercial i voluntària a l’ADF de l’Espluga de Francolí.
  • Annaïs Sastre. Ambientòloga de formació, sòcia de les cooperatives L’Aresta i Arran de Terra.

La presentació i moderació de la taula rodona anirà a càrrec d’Aida Morgades, consellera comarcal d’Igualtat i Migracions, i de Carme Ferrer, consellera comarcal de Sostenibilitat, Paisatge i Agricultura.

Taula rodona

Dimarts 15 d’octubre, 18.30 h