Actualització 25/08/2020: Degut a la suspensió de la 50a edició de la Festa de la Verema DO Conca de Barberà que havia de tenir lloc els dies 28, 29 i 30 d’agost, a causa de les noves restriccions anunciades pel Govern de la Generalitat de Catalunya de prohibir les trobades de més de 10 persones, tant en l’àmbit públic com en el privat, aquest acte ha quedat també suspès per l’organització de la Festa de la Verema.

En el marc de la 50a edició de la Festa de la Verema de l’Espluga de Francolí que organitza la DO Conca de Barberà i l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí, el Museu de la Vida Rural acull el maridatge de vins i productes locals que aquest any anirà a càrrec d’Anna Casabona, llicenciada en Enologia per la URV i Presidenta de l’Associació de Sommeliers de Tarragona.

El desenvolupament de l’activitat es realitzarà atenent als protocols de seguretat i prevenció adoptats per l’organització davant la COVID-19. L’aforament és limitat i l’organització facilitarà tots els materials necessaris per al seu desenvolupament.

La inscripció a l’activitat la podeu fer en línia, a través del formulari, o contactant amb la D.O. Conca de Barberà a través del telèfon 977 926 905 o del correu info@doconcadebarbera.com. Inscripcions obertes fins al 27 d’agost.

El preu de l’activitat és de 10 € i el pagament es farà el mateix dia de l’activitat. Les places són limitades.

Maridatge de vins i productes locals

Ativitat cancel·lada

El pagament es farà el mateix dia de l’activitat.

Activitat cancel·lada