Divendres 26 d’abril a les 19.30 h, el museu acull la projecció de l’audiovisual La Vall del Francolí, l’alè del Camp, un documental de Produccions SaurinesL’activitat està organitzada conjuntament amb GEPEC-Ecologistes de Catalunya.

EL DOCUMENTAL
La Vall del Francolí, l’alè del Camp és un retrat del Camp de Tarragona dels nostres dies a partir de la preocupació dels seus habitants per la salut i el medi ambient que vol, també, posar llum a tot allò que s’amaga darrere la indústria petroquímica. Plantejat com un recorregut per aquesta vall gairebé oblidada, en companyia de diverses persones compromeses amb el medi ambient i el territori, algunes de manera organitzada i d’altres a títol individual, compta també amb la participació de diversos experts en medi ambient vinculats d’una manera o altra al territori.

PRODUCCIONS SAURINES

SAURINES va néixer com a productora audiovisual l’any 2015 amb una proposta fortament arrelada al Camp de Tarragona. Des dels inicis, el seu principal objectiu ha sigut crear continguts audiovisuals i desenvolupar accions culturals que ajudin a narrar la realitat del nostre entorn a través d’una mirada creativa i crítica, partint de la idea que el més local pot ser una gran eina per explicar el més universal.

Projecció audiovisual

26 d'abril