El Museu de la Vida Rural i l’Espai Guinovart d’Agramunt programen el taller Guinovart i… acció! – Sense límits. El taller està ideat pels seus serveis educatius i pensat en clau familiar.

En aquest taller posarem en pràctica el trencament de límits que l’artista Josep Guinovart manifesta en la seva extensa obra i, particularment, en l’obra vinculada a la terra. Durant la visita dialogada pararem especial atenció a les obres de l’exposició El meu tatuatge és la terra.

El desenvolupament de l’activitat es realitzarà atenent als protocols de seguretat i prevenció adoptats per l’organització davant la COVID-19. L’aforament és limitat i l’organització facilitarà tots els materials necessaris per al seu desenvolupament.

La inscripció al taller la podeu fer en línia des d’aquest enllaç o trucant al 977 87 05 76. El preu és de 5 € per persona i inclou l’entrada al Museu. Les places són limitades.

Taller familiar

23 d’agost, 11 h