El Museu de la Vida Rural i l’Espai Guinovart d’Agramunt programen dues sessions del taller Guinovart i… acció! – El salt verd. El taller està ideat pels seus serveis educatius i pensat en clau familiar.

En aquest taller descobrirem el collage analògic. Acostarem aquesta tècnica als participants, per tal d’experimentar i trobar un estil propi, tal com l’artista Josep Guinovart ens mostra en la seva obra. Aquest taller ens convidarà a la reflexió sobre la nostra relació amb l’entorn natural i a qüestionar-nos si vivim aïllats de la natura. Què ens agradaria canviar? Quin paper hi tenim cadascú de nosaltres?

El desenvolupament de l’activitat es realitzarà atenent als protocols de seguretat i prevenció adoptats per l’organització davant la COVID-19. L’aforament és limitat i l’organització facilitarà tots els materials necessaris per al seu desenvolupament.

La inscripció al taller la podeu fer en línia o trucant al telèfon 977 870 576. El preu és de 5 € per persona i inclou l’entrada al Museu. Les places són limitades.

Taller familiar

26 i 29 de juliol, 11 h