PLACES EXHAURIDES

Divendres 22 de febrer, de 16 a 20 h, CoopCAMP – Ateneu Cooperatiu del Camp organitza al Museu de la Vida Rural un taller formatiu per a empreses cooperatives i altres projectes econòmics sobre l’eina ‘El timó de l’empresa sostenible’.

L’eina, dissenyada per la cooperativa Germinando, basada en la seva experiència, pretén facilitar l’avaluació i el replantejament de l’estructura d’empreses cooperatives o no cooperatives, per integrar de manera transversal la teoria de les cures en els diferents àmbits i caminar cap a la sostenibilitat ambiental, social i econòmica. Aquesta eina es va dissenyar en el marc del Postgrado de gestión y creación de empresas de la economía social de la UCM, coordinat per la Red de Economía Social y Solidaria (REAS).

Aquest taller es realitzarà en castellà i anirà a càrrec de Julia Del Valle, coordinadora de l’àrea d’agroecologia i territori de Germinando i de Paula Ortiz, coordinadora de l’àrea d’emprenedoria de Germinando.

El taller és gratuït però requereix inscripció prèvia.

COOPCAMP

CoopCamp neix a partir de l’aliança de més de 30 organitzacions del Camp de Tarragona: cooperatives de treball, cooperatives de consum, empreses del tercer sector, cooperatives agrícoles innovadores, associacions de promoció del territori, fundacions d’inserció laboral i agents de l’administració pública com ajuntaments o consells comarcals. Formem part de la Xarxa d’Ateneus Cooperatius, un nou servei públic present a cada territori.

El seu objectiu és impulsar el cooperativisme i l’economia social i solidària a cada comarca, tot acompanyant la creació de noves iniciatives econòmiques transformadores, la generació d’ocupació de qualitat que resolgui les necessitats de les persones i del territori, així com l’enfortiment de les xarxes d’intercooperació. El territori que abasta està conformat per les següents comarques: Conca de Barberà, Priorat, Alt Camp, Baix Camp, Tarragonès i Baix Penedès.

Taller per a empreses cooperatives i altres projectes econòmics

22 de febrer

De 16 a 20 h