1 h i 53 min Compartir

Acció | ODS 12. Consum i producció responsables

Taula rodona | Visions 5.1 | I ara, què? Respostes al consum i l’alimentació

Tercer debat de la novena edició del cicle Visions 5.1 organitzat amb La Conca 5.1.

El sector primari, l’alimentació, l’agricultura i els canals de distribució i de consum que se’n deriven, són uns dels fonaments importants del sistema actual, tota aquesta estructura té més importància de la que ens creiem. El tipus de consum que fem determina i fixa moltes més coses de les que podem arribar a pensar. Perquè només canviant el nostre sistema de consum podrem canviar la societat. Ens ho explicaran Neus Monllor, David Segarra i Laia Soldevila, com a moderadora. Un consum de proximitat, responsable, ecològic, que valori el producte i els productors. Per a una alimentació més sana, segura i generant economies locals i xarxes cooperatives de consum.

Visions 5.1

21 de maig de 2022