1 h i 27 min Compartir

Acció | ODS 10. Reducció de les desigualtats

Mutare SOS: Museus i transformació social

Davant la profunda transformació social que estem vivint, en què res tornarà a ser com era, des de la Fundació Carulla volem imaginar solucions creatives a aquestes noves realitats, reinventar-nos comptant amb el coneixement col·lectiu de tothom, de manera participativa.

És el Mutare SOS.

Aquí podràs recuperar el tercer taller del cicle: Museus i transformació social: quins són els nous reptes?

La pandèmia ha posat de manifest la necessitat de tenir cura dels altres i la desigualtat social creixent a casa nostra. Poden els museus donar l’esquena a aquesta realitat? Com poden els nostres programes donar resposta a situacions socials com la solitud o el dol? Quina agenda tenen els museus en relació amb els objectius de desenvolupament sostenible?

Ponents:

Xavi Campos, director de l’equip de gerència del Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya (CEESC), i Roser Sanjuan, responsable de programes públics del centre d’art La Panera (Lleida).

9 de juny de 2020

Canal de YouTube de la Fundació Carulla

Resultats Mutare SOS Museus

Et presentem les principals conclusions dels primer cicle de sessions Mutare SOS sobre el paper dels museus davant els reptes socials, econòmics, educatius i culturals de l’actual crisi sanitària.

Aquesta publicació és el primer número de la nova col·lecció Quaderns mū de Mutare.

Relacionats