1 h i 24 min Compartir

Acció | ODS 04. Educació de qualitat

Mutare SOS: Museus i transformació educativa

Davant la profunda transformació social que estem vivint, en què res tornarà a ser com era, des de la Fundació Carulla volem imaginar solucions creatives a aquestes noves realitats, reinventar-nos comptant amb el coneixement col·lectiu de tothom, de manera participativa.

És el Mutare SOS.

Aquí podràs recuperar el primer taller del cicle: Museus i transformació educativa: el nou compromís amb escoles i famílies.

Com han de ser les propostes educatives dels museus a partir d’ara? A qui s’adrecen? Com arribem als destinataris? Quin format han de tenir? Com es financen?

Ponents:

Xavier López (Escola Octavio Paz) i Maria Adzerias (Còdol Educació).

28 de maig de 2020

Canal de YouTube de la Fundació Carulla

Resultats Mutare SOS Museus

Et presentem les principals conclusions dels primer cicle de sessions Mutare SOS sobre el paper dels museus davant els reptes socials, econòmics, educatius i culturals de l’actual crisi sanitària.

Aquesta publicació és el primer número de la nova col·lecció Quaderns mū de Mutare.

Relacionats