1 h i 43 min Compartir

Acció | ODS 12. Consum i producció responsables

Mutare SOS: Museus i transformació econòmica

Davant la profunda transformació social que estem vivint, en què res tornarà a ser com era, des de la Fundació Carulla volem imaginar solucions creatives a aquestes noves realitats, reinventar-nos comptant amb el coneixement col·lectiu de tothom, de manera participativa.

És el Mutare SOS.

Aquí podràs recuperar el segon taller del cicle: Museus i transformació econòmica, cap a un model de turisme sostenible.

Hem de seguir pensant els museus com a producte turístic? Com és i què vol el turista cultural? Podem fer compatible l’atenció al turisme i el treball amb la comunitat local? El turisme és fonamental per a la sostenibilitat econòmica dels museus però, i en clau mediambiental?

Ponents:

Rafael López-Monné, geògraf, fotògraf i professor a la URV, i Gonzalo Gil, responsable de Drac Actiu i sotsdirector suport i innovació a INEF Lleida.

2 de juny de 2020

Canal de YouTube de la Fundació Carulla

Resultats Mutare SOS Museus

Et presentem les principals conclusions dels primer cicle de sessions Mutare SOS sobre el paper dels museus davant els reptes socials, econòmics, educatius i culturals de l’actual crisi sanitària.

Aquesta publicació és el primer número de la nova col·lecció Quaderns mū de Mutare.

Relacionats