1 min 35 secs Compartir

Acció | ODS 04. Educació de qualitat

Notícia | L’exposició «Jugar amb foc», ara, en format virtual

L’exposició de producció pròpia de l’MVR i la Fundació Pau Costa fa el salt a l’entorn virtual.

28 d’abril de 2022

El 14 de febrer de 2020, la Fundació Pau Costa i el Museu de la Vida Rural inauguraven l’exposició temporal «Jugar amb foc».

La tercera mostra de producció pròpia de l’MVR naixia amb la voluntat d’esdevenir un espai de reflexió, a través dels llenguatges artístics, al voltant de l’ús del foc i la gestió de les zones rurals per entendre el foc com un aliat i no com un enemic.

Ara, l’exposició fa el salt a l’entorn virtual -i està disponible en català, castellà i anglès, posant els continguts a disposició de la ciutadania amb la voluntat de continuar radiografiant la nostra forma de viure i analitzar la gestió forestal per tal d’encarar un futur més sostenible pel que fa a la prevenció i control dels grans incendis. Al mateix temps, la mostra pretén desmuntar falsos mites, promoure les bones pràctiques i donar a conèixer projectes centrats en l’ecologia del foc.

L'exposició, ara, en format virtual

El foc ha fascinat la humanitat des de sempre. Al seu voltant, s’hi han escalfat centenars de generacions, ha il·luminat espais foscos i ha estat motiu de festa i de tradicions. Al mateix temps, s’ha utilitzat amb finalitats bèl·liques i destructives. Avui en dia, el foc també és una amenaça a causa dels grans incendis. Un foc incontrolable, desfermat, però que es pot prevenir.

L’exposició virtual recull tan la majoria d’obres d’artistes que van formar part de la mostra com tots aquells recursos generats des de la inauguració fins a la seva cloenda, el 24 de juny de 2021.

No te la perdis!

Visita l’exposició virtual «Jugar amb foc»

Relacionats