Dissabte 13 d’abril a les 11 h el museu acull la presentació del CD infantil “Do re mi fa flor. La primavera en cançons“, el nou CD de La Musca.

El disc, que conté 10 cançons de nova creació d’estils molt variats i les bases instrumentals corresponents, forma part d’una col·lecció que té per objectiu difondre les tradicions i elements de la cultura catalana, i arriba després del “Do re mi fa fred”, dedicat a l’hivern, i del “Do re mi fa bo”, dedicat a l’estiu.

Les cançons han estat obra dels músics Ferran Andechaga i Sergi Esparza, i les han enregistrat diversos intèrprets. Els autors han volgut que aquest disc fos molt participatiu, motiu pel qual van fer una crida popular i gravar així els cors d’algunes cançons.

Pel que fa a les il·lustracions del CD, La Musca ha seguit apostant per donar a conèixer joves il·lustradors del territori català, en aquest cas, la terrassenca Martine Pop.

El disc sortirà a la venda el mateix dia de la presentació, i es podrà adquirir a diferents llibreries del territori català i a la seva pàgina web: www.lamusca.cat.

Presentació del CD

13 d'abril