Places exhaurides

El Museu de la Vida Rural i l’associació Els Corremarges organitzen el taller familiar Conserves per a tots els gustos.

En aquest taller pràctic barrejarem tradició i innovació per introduir-nos en l’art de la conserva. Farem dues elaboracions ben diferents: l’almívar de tota la vida i una salsa oriental que ens portarà lluny, molt lluny.

Cada participant ha de dur de casa un davantal, un ganivet i un bol o tupper de plàstic.

El desenvolupament de l’activitat es realitzarà atenent als protocols de seguretat i prevenció adoptats per l’organització davant la COVID-19. L’aforament és limitat.

La inscripció al taller la podeu fer en línia des d’aquest enllaç o trucant al 977 87 05 76. El preu és de 5 € per persona i inclou l’entrada al Museu. Les places són limitades.

Taller familiar

12 d’agost, 17 h