Els dies 13 i 14 de març, el Museu de la Vida Rural i l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí organitzen un cap de setmana participatiu entorn de les migracions.

El Museu serà l’escenari d’un itinerari organitzat pel col·lectiu d’artistes La caixa de vidre que busca estimular les emocions al voltant de la naturalesa dels camins que han emprès, emprenen i emprendran moltes persones en la cerca d’un futur millor i que pretén interpel·lar a tothom que hi participi.

L’intinerari es podrà realitzar durant tot el cap de setmana, en l’horari d’obertura habitual del Museu, i sense necessitat de reserva prèvia. Totes les persones que hi participin podran contribuir a la realització d’una obra fotogràfica col·lectiva portant un objecte simbòlic que els vinculi amb els seus orígens.

Aquesta activitat de participació comunitària s’emmarca en el Pla Educatiu d’Entorn de l’Espluga de Francolí, és gratuïta i està oberta a tothom.

Consulteu aquí els protocols de seguretat i prevenció davant la COVID-19 per a una visita segura al Museu de la Vida Rural.

Cap de setmana participatiu

13 i 14 de març de 2021
En l’horari d’obertura habitual de l’MVR

Al Museu de la Vida Rural

Gratuït

Atenció

Porta un objecte que et vinculi amb els teus orígens i formarà part d’una obra fotogràfica col·lectiva

Butlletí de notícies

Subscriu-t'hi i rebràs informació sobre tot el què fem!