Les antotípies són fotografies que parteixen de material sensible procedent de plantes. El procés fotogràfic, inventat per John Herschel el 1842 (qui va treballar també en el procés de les cianotípies), parteix en base a pètals de flors triturats amb altres plantes que són fotosensibles i poden ser utilitzats per fer còpies fotogràfiques sense elements químics.

A través dels coneixements de la fotògrafa Marta Garcia Cardellach aprendrem, en aquest taller per a famílies, com elaborar l’emulsió fotogràfica i com fer les exposicions a la llum solar per obtenir les magnífiques antotípies.

El desenvolupament de l’activitat es realitzarà atenent als protocols de seguretat i prevenció adoptats per l’organització davant la COVID-19. L’aforament és limitat.

La inscripció al taller la podeu fer en línia des d’aquest enllaç o trucant al telèfon 977 87 05 76. El preu és de 5 € per persona i inclou l’entrada al Museu. Les places són limitades.

Taller familiar

22 de juliol, 11 h