Qui som?

La Fundació Carulla va néixer l’any 1973 fruit de la iniciativa emprenedora de Lluís Carulla i de la seva esposa, Maria Font, amb l’objectiu d’impulsar la llengua i la cultura catalanes.

El museu de la Fundació Carulla va ser inaugurat l’any 1988 i avui és un centre cultural que preserva, genera i comparteix coneixement alhora que promou el debat i la reflexió sobre la transformació social sostenible des del món rural.

Visió

Des del coneixement que ens aporta el passat, contribuïm a imaginar entorns de futur més sostenibles on la cultura i l’educació esdevinguin elements centrals de transformació social.

Valors

Apostem per la cultura i la sostenibilitat.
Inspirem curiositat i mirades crítiques.
Treballem pel compromís i la participació social.

Equip

Gemma Carbó