Actualització: Degut a la pròrroga de les restriccions oficials (Covid-19), l’acte no serà presencial i es farà només en format virtual sense necessitat de fer cap reserva prèvia. Podeu seguir-lo i participar-hi en directe des del canal de YouTube del Museu de la Vida Rural.

Divendres 11 de desembre, a les 19 h, el Museu de la Vida Rural acull l’acte «30 anys de la lluita contra el Pla de Residus… i la lluita continua! Les lluites en defensa del territori d’ahir i d’avui» que organitza L’Empelt – Ateneu Popular de la Conca de Barberà.

L’acte comptarà amb la projecció del documental «La Lluita contra el Pla de Residus a la Conca de Barberà i l’Alt Camp (1990)», un documental de Joan Casellas produït el 1996 que resumeix el que va ser aquesta lluita compartida per les dues comarques. A continuació, es farà una taula rodona amb la participació de Núria Albà i Josep Maria Mercadé -representants del veïnat implicat en aquella lluita contra el Pla de residus-, i representants de Sobirania energètica de la Baixa Segarra i de la Plataforma d’afectades per la concentració d’aerogeneradors. L’acte acabarà amb un debat entre tots els assistents a l’acte.

El desenvolupament de l’activitat es realitzarà atenent als protocols de seguretat i prevenció adoptats per l’organització davant la COVID-19. És per aquest motiu que per participar en la jornada cal fer reserva prèvia, que podeu fer en línia o trucant al telèfon 977 87 05 76. Les places són limitades.

Aquest acte també es podrà seguir en streaming des del nostre canal de YouTube.

❗️ Nota: L’acte es podrà celebrar si s’aixequen les restriccions oficials que impedeixen fer activitats culturals amb assistència de públic.

Documental i taula rodona

11 de desembre de 2020

Gratuït

Butlletí de notícies

Subscriu-t'hi i rebràs informació sobre tot el què fem!