Portell

Portell rosat d’agulla
Sarral
www.cava-portell.com

Montblanc, Conca de Barberà, 1978. Llicenciat en Història per la Universitat de Barcelona, museòleg i fotògraf, conservador i gestor cultural al Museu Vida Rural de la Fundació Carulla. A nivell fotogràfic conforma el col·lectiu Ullcluc amb Lourdes Rué. Entre dʼaltres exposicions en destaquen RINDEN (2009) i Bahut (2010). A nivell de representació del paisatge ha basculat entre tècniques i estils, siguin més clàssics, com el treball Lost in the calm (2010), de figuració del paisatge urbà a The Quiet Boston Walks, amb mirades més al·legòriques a Insostenible (2013) o sobre la construcció i modificació del paisatge a Un Paisatge Bilateral (2014/15).

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Conectar con tu cuenta de Twitter

Código Seguridad:

Additional comments powered by BackType